wtorek, 25 kwietnia 2017

馃尭 The Flower of winter's rozdzia艂 13 馃尭

Witam wszystkich serdecznie ^`^
Chciałam was prosić o to byście pisali komentarze , jestem tu początkująca i słowa i opinie od was sprawiłyby mi niezwykłą radość, śmiało, ja nie gryzę  😝

Następnego dnia Ranmaru odwiózł ukochanego do domu i pojechał po swojego synka, gdy dotarł do domu kolegi wziął Usamisia w ramiona i przytulił mocno stęskniony.Następnie pojechali razem do domu, Ranmaru wziął się za robienie obiadu a synek siedział przy stole i rysował z zapałem.
- Króliczku dobrze bawiłeś się u kolegi ?
Chłopiec kiwnął główką i rysował dalej
- Taaak! Tatusiu bawiłem się z... Umm.. kotkiem Akiego - mówił zafascynowany.
Tata uśmiechnął się czule i podał mu pyszny omlet z serem, ziemniaczki i do tego surówkę, dla siebie miał taką samą porcję.
- Bardzo się cieszę synku, odłóż kredki i smacznego
Chłopczyk zaczął zajadać ze smakiem obiad przygotowany przez mężczyznę.
Gdy Ranmaru zjadł zapytał go
- Usamiś...  umm.. Chciałbyś mieć drugiego tatusia?
Maluch rozszerzył oczka z przerażenia
- A.. Ale... ty jesteś moim tatusiem... nie.. nie kochasz mnie? -spytał zaciskając piąstki.
Tata szybko go przytulił i pocałował w nosek
- Nie nie... źle zrozumiałeś synku... Kocham Cię najbardziej na świecie...umm.. w sensie... chciałbyś bym ja kogoś miał?
Synek od razu rozpromienił się i przytula do taty
- Taaak! Baldzo bym chciał tatusiu !
Mężczyzna zachichotał i przytula dziecko
- Hehe umm... to... ja... muszę Ci coś powiedzieć ważnego... ..ja... od wczoraj jestem z Daisy'm - powiedział bojąc się trochę reakcji synka.
Usami pisnął radośnie i ucałował tatę w policzek
- KYAAAAAAAAAAAAAAAA!!!  Ciese się tatusiu... pan Daisy jest supeeel!... A.. ale... ty i p.. pan Daisy jesteście chłopcami... to.. to tak mozna? - zapytał zdezorientowany.
Maru roześmiał się głośno
- Hehehe,  oczywiście że tak synku, wiesz... jeśli się kogoś kocha to czy jest chłopcem czy dziewczynką nie ma żadnego znaczenia... chłopiec może kochać innego chłopca a dziewczynka inną dziewczynkę, rozumiesz? - głaszcze go po włoskach.
Maluch słucha taty bardzo uważnie
- Tak tatusiu lozumiem... to to ja mogę kochać innego chłopca? - dopytywał.
- Oczywiście synku, możesz kochać kogo tylko zechcesz - mężczyzna chciał go ucałować ale zadzwonił dzwonek do drzwi.
Chłopiec pobiegł jak rakieta i otworzył drzwi ,gdy zobaczył Daisy'iego wtulił się mocno w jego nogę
-  TATUŚ!  DRUGI TATUŚ PRZYSZEDŁ!
Roześmiany Maru podszedł i pocałował długo ukochanego
- Hej skarbie, jaka miła niespodzianka .
Daisy uśmiechnął się oddając pocałunek, miał na sobie bordową spódniczkę i bluzkę w kwiaty a do tego kardigan, w ręce trzymał siatki z logiem sklepu.
- Stęskniłem się kochany, kupiłem trochę pyszności i chciałem spędzić wieczór z wami.
Maru uśmiechnął się i przeszedł z nimi do kuchni, znów pocałował Daisy'iego i poczochrał synkowi włoski. Wiedział już napewno, że dobrze zrobił dając ukochanemu drugą szansę.

#MADfujoshi

4 komentarze:

  1. Cudowne! S艂odkie! I takie cieplutkie! :) Brawo!

    OdpowiedzUsu艅
  2. Dzi臋kuj臋 bardzo ^^

    #MADfujoshi

    OdpowiedzUsu艅
  3. A nie m贸wi艂am, 偶e co艣 wymy艣limy? A ty m贸wi艂a艣 偶e nie piszesz bo nie masz weny. Uh ty...s艂ucha膰 mnie nie chcia艂a艣 misiek <3

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. No no wiem wiem ale ju偶 z艂apa艂am wen臋 dzi臋ki Tobie 馃挅

      #MADfujoshi

      Usu艅