niedziela, 23 kwietnia 2017

馃尭 The Flower of winter's rozdzia艂 10 馃尭

Daisy jak zwyk艂e wieczorem pojecha艂 w miasto do klubu, w kt贸rym pracowa艂 .
Dzisiejszego wieczoru chodzi艂 ubrany w kus膮 bluzeczk臋 z wyci臋ciami na sutki , lateksow膮 sp贸dniczk臋 i wysokie czarne buty na obcasach. Pocz膮tek wieczora zacz膮艂 si臋 spokojnie, Daisy ta艅czy艂 na rurze ku uciecze m臋偶czyzn i kr臋ci艂 ty艂eczkiem,  jednak problemy zacz臋艂y si臋 ,gdy do Daisy'iego podszed艂 mocno pijany klient.
- Dziiffko... obci膮gnij mi pa艂臋 - wybe艂kota艂 klepi膮c dupcie striptizera.
Ch艂opak jednak skrzywi艂 si臋 i odsun膮艂, klient by艂 pijany, spocony i oble艣ny
- Yyyy... nie zrobi臋 tego... prosz臋 mnie zostawi膰... - odpowiedzia艂.
Wtem klient w艣ciek艂 si臋 i szarpi膮c go za wlosy i podci膮gajac mu sp贸dniczk臋 wrzasn膮艂
- STUL PYSK TY JEBANA KURWO I DO ROBOTY!
Daisy pisn膮艂 z b贸lu i pr贸bowa艂 si臋 wyrwa膰. Nagle kto艣 odci膮gn膮艂 awanturnika i da艂 mu w mord臋 mocno.
- Kogo 艣miesz nazywa膰 jeban膮 kurw膮 co? - wrzasn膮艂 Ranmaru ok艂adaj膮c klienta.
Po chwili pijak zosta艂 wyrzucony na zbity pysk przez prawnika na dw贸r.
Ranmaru podszed艂 do Daisy'iego
- Nic Ci nie zrobi艂?
Daisy zaprzeczy艂 i gdy chcia艂 wtuli膰 si臋 w m臋偶czyzn臋 ten mocno go odtr膮ci艂 i wywlek艂 przed klub.
- Co ty tu kurwa ma膰 robisz co?!  I to w takim kurewskim stroju? Dlaczego wci膮偶 tu pracujesz skoro wczoraj powiedzia艂e艣 mi 偶e mnie kochasz!? Kim ja kurwa dla Ciebie jestem co!?
Daisy sta艂 dr偶膮c i patrzy艂 na rozw艣cieczonego Ranmaru .
-  Ja... ja lubi臋 jak m臋偶czy藕ni mnie podziwiaj膮... - wypali艂 bezmy艣lnie.
To rozw艣cieczy艂o Maru jeszcze bardziej i strzeli艂 ch艂opakowi w twarz
- 呕E KURWA CO!?  JAPIERDOLE NIE WIERZ臉 JAKI BY艁EM G艁UPI I NAIWNY! PRZECIE呕 UDAWA艁E艢, 呕E MNIE KOCHASZ TYLKO PO TO BYM NIE ZDRADZI艁 TWOJEGO SEKRETU! JAKA Z CIEBIE JEST WYRACHOWANA KURWA! WIESZ CO?!  PIERDOL SI臉 I 呕YCZ臉 CI MI艁EGO WIECZORA Z TWOIMI FAGASAMI!  - wykrzycza艂 mu to po czym wsiad艂 do auta i odjecha艂. Czu艂 jak jego serce rozpada si臋 na milion kawa艂eczk贸w .Daisy sta艂 zszokowany przed klubem po czym zawy艂 niczym zranione zwierz臋 i pad艂 na kolana
*....Co ja... co ja zrobi艂em! ....Dla.. dlaczego powiedzia艂em co艣 takiego Maru...?... O... on... mnie znienawidzi艂 teraz... *
Po chwili wsta艂 z ziemi i wszed艂 do klubu, p艂aka艂 niczym dziecko i mia艂 totalnie wyjebane na ludzi z klubu, kt贸rzy patrzyli na niego w tej chwili. Wiedzia艂 kim w艂a艣nie si臋 sta艂. Sta艂 si臋 tani膮 kurw膮, kt贸ra z艂ama艂a serce m臋偶czy藕nie kt贸ry sprawi艂 偶e te ostatnie dni by艂y dla Daisy'iego  absolutnie wyj膮tkowe .
Zanosz膮c si臋 p艂aczem zamkn膮艂 si臋 w  swoim pokoju i spojrza艂 na stokrotki stoj膮ce w wazonie, zawy艂 jeszcze g艂o艣niej i z impetem rzuci艂 wazonem o 艣cian臋 padaj膮c na 艂贸偶ko , w tej chwili nie by艂 ju偶 niczyj膮 stokrotk膮.

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz