niedziela, 23 kwietnia 2017

馃尭 The Flower of winter's rozdzia艂 11 馃尭

Zapomnia艂am doda膰 tutaj link do bloga yaoi z 艣wietnym opowiadaniem, kt贸re rozkr臋ca si臋 coraz bardziej http://yaoidreams.blogspot.com/?m=1&zx=651232ca62d0bcd2  馃槃

Rankiem zap艂akanego Daisy'iego  obudzi艂 kolega z klubu - Kevin. By艂 ch艂opakiem o delikatnej budowie , naturalnych rudych w艂oskach i zielonych oczach. M臋偶czy藕ni ustawiali si臋 do niego kolejkami a on cieszy艂 si臋 z tego powodu, dawa艂 si臋 ka偶demu kto tylko mia艂 kas臋. Mimo swojego charakteru serce mia艂 dobre,  cz臋sto pociesza艂 Daisy'iego ale dzi艣 gdy go zobaczy艂 by艂 w szoku, nigdy nie widzia艂 kolegi w takim fatalnym stanie.
Daisy otworzy艂 zapuchni臋te oczka i rozejrza艂 si臋 po pokoju.
"...W... wi臋c to nie by艂 tylko koszmar... ja.. naprawd臋 ...wczoraj mu to zrobi艂em....." - pomy艣la艂 i zadr偶a艂.
- Daaaisy!  No co Ci jest ? Od wczoraj siedzisz tu i beczysz... o co chodzi? - spyta艂 Kevin.
- K... Kevin?... Um..ja... wczoraj... pami臋tasz tego przystojnego blondyna?.. Um... my.. zakochali艣my si臋 w sobie ale wczoraj... niepotrzebnie tu przyje偶d偶a艂em.. i bardzo si臋 pok艂贸cilismy...- duka艂 cicho.
Kolega popatrzy艂 na niego i wybuchn膮艂 艣miechem
- Hahaha serio Daisy?  B臋dziesz p艂aka膰 po jakims kliencie?  Kurwa stary nie za艂amuj mnie ! Przyjdzie nast臋pny frajer,  zamiast gada膰 g艂upoty to po艂贸偶 si臋 a ja zrobi臋 Ci loda na pocieszenie - obliza艂 si臋 i pchn膮艂 Daisy'iego na 艂贸偶ko, zacz膮艂 ca艂owa膰 go po brzuchu i ociera膰 si臋 o niego spragniony od rana seksu jak zawsze. Striptizer j臋kn膮艂 cichutko i patrzy艂  ,jednak gdy Kevin zdj膮艂 mu majteczki i ju偶 mia艂 zamiar wzi膮膰 jego penisa do buzi to odepchn膮艂 go mocno i krzykn膮艂
- N.. Nie!... Ja.. ja nie mog臋!... Ja.... chce by tylko Ranmaru mnie dotyka艂.. - szybko za艂o偶y艂 majtki i okry艂 si臋 szlafrokiem.
Kevin wsta艂 i fuchn膮艂 niezadowolony
- A艂膰... stary pojeba艂o Ci臋 ju偶 przez niego? 
To tylko kurwa kolejny fagas!
Wtem zirytowany Daisy zrozumia艂 ju偶 wszystko i wykrzycza艂 mu w twarz
- STUL PYSK!  Ranmaru to najwspanialszy m臋偶czyzna jakiego znam i nikomu nie pozwol臋 go obra偶a膰!  Jest czu艂y, delikatny i kochany! I ja......JA GO KOCHAM! - w tej chwili do ch艂opaka dotar艂a prawda. Kocha艂 Maru i nie m贸g艂 ju偶 w 偶aden spos贸b tego ukrywa膰, 偶a艂owa艂 bardzo swojego b艂臋du ale wiedzia艂, 偶e je艣li si臋 postara odzyska m臋偶czyzn臋 swojego 偶ycia. Ubra艂 si臋 ,wzi膮艂 telefon i warkn膮艂 do Kevina
- Kevin to koniec, zwalniam si臋 i odzyskam Maru! - po czym poszed艂 do szefa klubu i nie czekajac na jego odpowied藕 wyszed艂 z klubu.
#MADfujoshi

3 komentarze:

  1. A sio od Stokrotki ruda dziwko!
    Biegnij Daisy! Dasz rad臋!
    No to tego ja czekam na dalszy ci膮g :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Rude zawsze jest wredne 馃槀

      Musi si臋 uda膰, bo drugiej szansy nie b臋dzie

      Usu艅
    2. Rude zawsze jest wredne 馃槀

      Musi si臋 uda膰, bo drugiej szansy nie b臋dzie

      Usu艅