sobota, 22 kwietnia 2017

                                          Witam serdecznie wszystkich co tutaj trafili ^-^
Mój blog będzie skupiał się wokół tematyki YAOI ,dla niewtajemniczonych yaoi to określenie miłości pomiędzy dwoma mężczyznami  , zatem będę tu opisywać również sceny erotyczne pomiędzy panami .
Jak sam mój blog wskazuje jestem zapaloną yaoistką od 4 lat , uwielbiam zbierać mangi oraz oglądać anime.
 Będę podpisywać się jako #MADfujoshi . Wszystkie opowiadania , które tutaj opublikuje to wytwór mojej yaoistycznej wyobrazni *^*                                                                                                                                                                                                                                                                                              Ps: Jeśli jesteś homofobem lub hejterem to musiałeś zabłądzić więc opuść mojego bloga , a wszystkie inne osoby zapraszam serdecznie.

#MADfujoshi                                                                                                                            
                                                                                                                                                                                                               
                                                                                                                                                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz